logo

Bilgi


Yorumsepeti.co Altus ALK 465 N A+ Kombi No Frost Buzdolabı kullanıcı yorumları için bütün interneti taradı.
İnternetteki bütün Altus ALK 465 N A+ Kombi No Frost Buzdolabı yorumları ve değerlendirmelerini bu sayfada görebilirsin.

Yorumları okumak için tıkla.

Analiz


Altus ALK 465 N A+ Kombi No Frost Buzdolabı için 5 e-ticaret sitesinde kullanıcılar tarafından toplam 31 yorum yapılmış ve ortalama 4.5 puan verilmiş.

Satıcılara göre istatistikler ise şöyle;
( 💗 Tavsiye Edilen Satıcı ) Trendyol üzerinde 4 kullanıcı yorumu yapılmış ve ortalama 4.8 puana sahip. Bu satıcıya gitmek için tıkla.

Amazon üzerinde 1 kullanıcı yorumu yapılmış ve ortalama 5 puana sahip. Bu satıcıya gitmek için tıkla.
Gittigidiyor üzerinde 10 kullanıcı yorumu yapılmış ve ortalama 4.1 puana sahip. Bu satıcıya gitmek için tıkla.
Hepsiburada üzerinde 3 kullanıcı yorumu yapılmış ve ortalama 5 puana sahip. Bu satıcıya gitmek için tıkla.
Teknosa üzerinde 13 kullanıcı yorumu yapılmış ve ortalama 4.7 puana sahip. Bu satıcıya gitmek için tıkla.

Detay


Bu kategorideki bütün ürünleri incelemek için tıkla.

Benzer Ürünler

22.10.2020

Kombi tipi olduğu için içi gerçekten çok geniş her şey rahatlıkla sığıypr ve uzun zaten, ekstradan tasarruf açısından çok iyi evimize aldığımızdan very elektrik faturamız azaldı resmen, hiç ses çıakrmıyor çalışırken de. Dondurucu kısmı gerçekten çok soğuk oluyor ve içine bir şeya ttığımız an donuyor yani normal bi dondurucu gibi. Içindeki sebzeleer de nemini kaybetmiyor hiç gayet tazı kalıyorlar. Servisi de çok iyi teknik servis gerçekten çok ilgili. Fiyat açısından da çok iyi arkadaşlar gerçekten çok memnunuz dolabımızdan eşimle.Içinde ayarları da çok güzel istediğiniz soğukluğa rahatça ayarlıyorsunuz. Bazen dondurucunun oldupu kısım buzlanma yspıyor gibi oluyor ama o kadar da olsun aşağısı zaten ondurucu bilğiniz o yüzden o kadar da olur diye düşündük. Son olarak ta beyaz aldık temizliği de çok hızlı çok kir tutmuyor. Bu fiayat daha iyisini bulamazsınız gözünüz kapalı alabilirsiniz.
Devamını oku..

1.9.2020

Uzun süredir dolabı değiştirmek istediğim için baya araştırma yaptım. Altus yan sanayi olduğu için parçasnı bulmak zor değil. Zaten her yerde en az iki yıl garanti veriyolar. Sonra özelliklerine baktım içlerinde sesi bu kadar az çıkan yok. Kullanmaya başladığımdan beri neredeyse hiçbir şey duymadım. Buzluğun altta olması çok iyi bu sayede sebzelik göz önünde oluyor ve bir şeylerin bozulmasını kokusundan anlamak zorunda kalmıyorum. Oldukça memnunum.

17.4.2020

kombi tipi olması Hem güzel bir görünüm sağlıyor hem de kullanması çok kolay enerji sınıfı olarak da A+ Böylece yüksek elektrik tasarrufu da sağlıyor. sesi oldukça düşük. 40 dB ve Neredeyse çalışırken hiç ses duyulmuyor diyebilirim. hızlı soğutma ve hızlı dondurma özelliği sayesinde dışarıdan getirdiklerimizi sağlıklı bir şekilde muhafaza edebiliyoruz NoFrost olduğu için buzlanmada yapmıyor ve buz eritme işlemi de otomatik memnun kaldık

25.2.2021

Kombi tipi olması kullanımı kolaylaştırmış Biz daha çok bir şey hızlı soğutmak için dondurucuyu tercih ediyorduk Bu sayede kullanılmımız oldukça konforlu hale geldi A+ enerji sınıfı sayesinde verimlilikte orta halli. sesi çok yüksek değil neredeyse hiç duyulmuyor diyebilirim litre olarak biraz küçük 465 litre Özellikle büyük tencereler için çok konforlu sayılmaz hızlı soğutması da var Özellikle dondurucu kısmı da sebzede şoklanabiliyor

20.11.2020

Fiyat performans açısından oldukça başarılı bir buzdolabıdır. Sipariş verdikten kısa bir süre sonra elime ulaştı. Şu an kullanıyorum ve herhangi bir problemi yoktur. Malzeme yapısında oldukça çok beğendim. Beklentimin üzerinde bir buzdolabındır. Bununla birlikte iç hacminin de yeterli olduğunu düşünüyorum. Soğutma kapasitesi de çok iyidir 3 gündür kullanıyorum ve şu ana kadar çok memnun kaldık almak isteyenlere de tavsiye ederiz

25.2.2021

Aynı görüntüde ve daha düşük özelliklerdeki farklı marka dolaplardan eksiği yok gibi bir şey. Belki kapaktaki bölmeler yetmeyebilir ama geriye kalan iç hacim başarılı. Alt buzluk kısmı içerisine bolca şey sığdırabilirsiniz. İç rafların yüksekliği 1 kiloluk kavanozları alabiliyor ayrıca derinlik olarak da başarılı. Markası belki üst sınıf bir marka değil ama işinizi görüyor mu evet kesinlikle işinizi görür.

27.4.2020

Evlenirken satın aldım özellikle diğer eşyaların da beyaz olduğu için ve Arçelik yetkili servisi ilgilendiği için bu modeli tercih ettik beyaz olduğu için çabuk temizleniyor kombi tipi olması sayesinde de özellikle dondurucu kısmı Hem daha büyük hem de daha pratik kullanılabiliyor soğutucu kısmını da Beğendik led ışık teknolojisi sayesinde hem sebze ve meyveler uzun ömürlü hem de tasarruflu kullanılıyor.

18.8.2020

Ben 4 yıl oldu bu buzdolabını alalı ve oldukça memnunum. Hiçbir sıkıntımız falan olmadı. Dolabın hem hacminden hem iç dizaynından performansından memnunum. Çok sessiz çalışıyor. Çok iyi soğutuyor. No frost özelliği ile öyle buzlanma falan da olmuyor. Bir de tam istediğim gibi derin dondurucusu altta dolap kısmı üstte. Fiyat performans ürünü ihtiyacınız varsa eğer keisnlikle tavsiye ederim.

18.4.2020

Öğrenci olan kardeşim tek başına oturduğu için aldım hem kombi tipi hem de kullanımı çok kolay. kombi tipi olduğu için dondurucusu altta ben bile çok beğendim. Hatta öğrenciliği bittikten sonra da geri eve alabiliriz diye düşündüm. enerji sınıfı A Plus bu yüzden çok elektrik tüketmiyor Onun için tasarruflu oldu. sesi de düşük olduğu için rahatsız etmiyor Beğendik

25.2.2021

Kombi tipi ilk kez kullanıyoruz açıkçası oldukça konforlu geldim daha önceki buzdolabımız da dondurucu kısmı bu kadar pratik ve kullanışlı değildir Hatta daha az ürün alıyordu soğutucu kısmının büyüklüğü bizim için yeterli olmadı oldukça sığ geldi enerji tasarrufundan memnun kaldık verimli kullanıyor beyaz olduğu için de temizlemesi oldukça kolay
Kullanım KoşullarıGizlilik Sözleşmesi